دیگر رسانه(از ماجرای یک کاریکاتور تا نتیجه گرانفروشی )


سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

دیگر رسانه(از ماجرای یک کاریکاتور تا نتیجه گرانفروشی )

 

خشم صهیونیست ها از یک کاریکاتور ( مشرق)

 


 

پخش چند کارتون از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالگرد واقعه ای که هولوکاست نام گذاری شده خشم اسرائیلی ها را بر انگیخت.
منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ایران در روز یادبود هولوکاست، کارتون هایی با مضمون انکار ان منتشر کرده است.
این کارتون ها در قالب کاریکاتورهایی یهودیان را نشان می‌دهند که داستان‌هایی درباره ظلم و ستم نازی‌ها و مرگ شش میلیون یهودی جعل می‌کنند و از هولوکاست برای غنی کردن خود و همچنین راندن اعراب از فلسطین استفاده می‌کنند.

 

 

درآمد 1800 میلیاردی کمیته امداد از صندوق صدقات (ایسنا)

 


 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از درآمد 160 میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل صندوق‌های صدقات در سال گذشته خبر داد و گفت: تا کنون آمارهای اسفند ماه گذشته جمع آوری نشده است و با اضافه شدن کمک های جمع آوری شده از صندوق‌های صدقات در اسفندماه این رقم به حدود 180 میلیارد تومان می‌رسد.

 

 


قرائتی: نمازخواندن بازیگران فیلم ها را نشان دهید (مهر)


وی افزود: هیچ یک از عبادات اسلام با هیاهو و اعلان صریح همراه نیست مگر حج و نماز که در آن جماعت با موج خاصی آن را اجرا می‎کنند. توجهی که اسلام به نماز داشته چنین است که اولین کاری که خدا برای اسلام کرده خانه کعبه را ساخته است و اولین کاری که پیامبرهم کرد مسجد ساخت.

حجت الاسلام قرائتی دبیر ستاد اقامه نماز کشور در دیدار جمعی از مستندسازان کشور گفت:در فیلمهایتان آدم مثبت باید نمازخوان و آدم منفی تارک نماز باشد. ما هم به اندازه وسعمان به شما کمک می‏کنیم، اما کارها باید مانند عشق مادر به فرزند خودجوش انجام شود و چاه باید خودش آب داشته باشد نه اینکه سطل سطل درآن آب ریخت.

 

بکش و لاغرم کن! آنورکسیا؛ بیماری سالن‌های مد(فارس)

 


 

توهم "خود زشت پنداری" یکی از ناهنجاری‌های رفتاری در جامعه است. ۹۰ درصد زنان و ۱۰درصد مردان، مبتلا به این بیماری هستند به نحوی که درباره فیزیولوژی بدن خود دچار توهم زشت پنداری شده‌اند و همواره از دیگران در مورد چاقی یا لاغری اندام خود، بزرگ یا کوچک بودن بینی یا دیگر نقایص پرسش نموده و مدام خود را با دیگران مقایسه می‌کنند.

دکتر ابهری، آسیب‌شناس اجتماعی درباره بیماری سالن های مد که به آنورکسیا معروف شده است می گوید: «متاسفانه تبلیغات گسترده ماهواره‌ها و حتی بعضی از رسانه‌های داخلی در مورد انواع داروهای لاغری، تبلیغات زیبایی، لیپوساکشن و حتی کاشت مو باعث ایجاد نوعی مسابقه زیباسازی در جامعه شده است.»

وی گفت: «چاق بودن یک عارضه جسمی است که همواره در طول تاریخ وجود داشته که با برقراری رژیم غذایی یا مشاوره با متخصصین تغذیه می‌توان از آن جلوگیری کرد. پیاده روی، کاستن مواد نشاسته‌ای و قندی از رژیم روزانه، پرهیز از تنبلی و اشتغال به ورزشهای متناسب با سن و سال، بهترین روش‌های مقابله و پیش گیری ازچاقی است.»

وی بیان کرد: «ادامه دادن این طرز تفکر به بیماری روانی آنورکسیا منجر شده و در ‌‌نهایت ممکن است منجر به مرگ شود. (بیماری آنورکسیا بیماری بی‌اشتهایی عصبی است که با خواسته فرد صورت می‌گیرد به طوری که پیشرفت این بیماری منجربه مرگ فرد می‌شود.) اینکه ما خود را به آب و آتش بزنیم تا لاغر شویم چه امتیازی در زندگی دارد که سلامتی به طور کلی به مخاطره بیفتد.»


زنان اتریشی برای رشد کشور دو فرزند به دنیا آورند(ایرنا)

 


 

رئیس یک موسسه تحقیقاتی در اتریش برای افزایش رشد اقتصادی این کشور پیشنهاد کرده است که زنان اتریشی دو فرزند به دنیا آورند .
"برنهارد فلدرر" رئیس موسسه تحقیقات عالی اتریش علت رشد آهسته اقتصاد اروپا را کاهش زاد و ولد در این کشورها دانسته است.

 

 

حمله سایبری به رایانه های وزارت نفت ایران کار ارتش صهیونیستها بود (ایرنا)

 


 

یک روزنامه اتریشی نوشت: حمله سایبری به رایانه های وزارت نفت ایران توسط واحد تخصصی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است .
روزنامه اتریشی "کرونه " در گزارشی با عنوان "جنگ پنهان سایبری به وسیله ویروس رایانه ای علیه ایران "، حمله سایبری به رایانه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران را که با شکست مواجه شد، کار "واحد کاملا متخصص ارتش اسراییل با عنوان واحد 8200 "دانست .


سالانه 7 میلیون پرنده در آمریکا و کانادا قربانی دکل های مخابراتی می شوند
(واحد مرکزی خبر)

 


 

بررسی ها و تحقیقاتی صورت گرفته در آمریکا حاکی از آن است که هر سال حدود شش میلیون و هفتصد هزار پرنده در آمریکا و کانادا هنگام مهاجرت به کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی به علت برخورد با دکل های مخابرات تلف می شوند.

حدود هشتاد و چهار هزار دکل مخابراتی در کشورهای آمریکا و کانادا وجود دارد که به اصلی ترین بلای جان پرندگان مهاجر تبدیل شده است. بلندی برخی از این دکل ها به ششصد متر یعنی دو برابر ارتفاع برج ایفل می رسد.

 

 

 

پاداش صد میلیون تومانی برای آقای مدیر عامل(فارس)

 


 

یک منبع آگاه از دریافت صد میلیون تومان پاداش توسط صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد.
بر اساس مصوبه مجمع و هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران پاداش صد میلیون تومانی برای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نظر گرفته شد.

این در حالی است که تعداد زیادی از مدیران عامل مخابرات استان ها و برخی مدیران هم سطح ایشان که در دیگر استان ها و یا حتی در مناطق محروم تر و یا حتی مناطق مرزی خدمت می نمایند ، پاداش بسیار ناچیزی دریافت می نمایند که با این رقم قابل مقایسه نیست.

 

رهبر اکثریت سنا: زنان بیشتری در سرویس مخفی آمریکا استخدام کنید(فارس )

 


در واکنش به گسترش دامنه رسوایی‌های اخلاقی ماموران سرویس مخفی آمریکا در کلمبیا، بزریل و السالوادور رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت: زنان بیشتری استخدام کنید.

 



شوک مصوبه جنجالی دولت به کارگران
(مهر)

 


 

با صدور مجوز قانونی دولت برای دستگاه‌ها مبنی بر اختیار کامل در جذب و یا اخراج نیروهای شرکتی خود در سال 91، برخی از سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه‌ها تعدیل نیروهای زیریکسال سابقه را آغاز کرده‌اند.

 


آمار اشتغالزایی وزارت کار مبنای کار‌شناسی ندارد(ایلنا)

 


عضو هیئت مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری ایران از افزایش بیش از ۱۰ درصدی نرخ بیکاری در سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت در سال گذشته که منجر به اشتغالزایی معکوس (نابودی مشاغل) در سال گذشته شده‌ است، اظهار کرد: اعمال سیاست‌های اشتغال زایی از سوی دولت طی سال گذشته نه تنها منجر به ایجاد اشتغال نشد بلکه نرخ بیکاری را نیز در کشور افزایش داد.
این فعال کارگری از بیکاری صد‌ها هزار کارگر طی ماه‌های گذشته در واحدهای تولیدی استان تهران خبرداد و گفت: در صورت اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها نرخ بیکاری بیش از پیش در کشور افزایش خواهد یافت.

 


هشدارهای قرآن به گران فروشان
(افکارنیوز)

 


در قرآن مجید به طور صریح و مکرر به کم فروشی اشاره شده و به شدت تقبیح گردیده است و بالاتر از آن قرآن کریم کم فروشی را موجب ویران شدن شهر مدین و نابود شدن قوم آن معرفی کرده است، اکنون با این سفارش خدا به بندگان جا دارد تا دیر نشده گرانفروشان و کم فروشان که با قوت مردم سروکار دارند به خود آیند و از انجام چنین کارهای ناپسند و ناشایست خودداری کنند و اگر هم مرتکب چنین عملی شده اند توبه کنند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:49 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com